Lyydia đ”đ» on lĂ€hdössĂ€ etelĂ€n lĂ€mpöön,
viikoksi Teneriffalle
đ©️đđŽ
Kokeneena reissaajana
hÀn
sai pakattua matkalaukun
nopeasti
đđ»
Matkalle piti keksiÀ jotain
”ajanvietettĂ€”
mukaan
đȘĄđ§”
Kirjontatyöt kulkee helposti
mukana
…
…
joten sellaisia ideoitiin
jo
kotona
đĄ
đ©”đ€đđ€
Lyydia matkustaa
tuolla
ruskeassa matkalaukussa
ja
joutuu ruumaan kuten aina ennenkin
đ
Klo 2.30 lÀhdettiin kotoa
kohti HelsinkiÀ
đ
Melko tyhjÀÀ / hiljaista on
lentokentÀllÀ
tÀÀllÀ
aulassa puoli 5 aikaan aamulla ;)
Tuorepuuroa, muffinssi & kahvia aamupalaksi
đ„Łđ§☕️
Lento lÀhti ihan aikataulussa
ja
…
….
kuuden tunnin lentomatkan jÀlkeen
oltiin
Teneriffalla
đŽđ
Tuttu hotelli đš
ja
huone melkein sama kuin viime vuonnakin :)
Jo ensimmÀisenÀ pÀivinÀ
pÀÀstiin
kÀvelemÀÀn paljain varpain merenrannalla
đŁđ
LÀmpötila juuri sopiva, reilu +20
ja
jaksaa hyvin kÀvellÀ
đ¶đ»♀️
Vaikka
tÀÀllÀ
on
…
…
talvi niin
…
…
kauniita kiinanruusun kukkia
ja
…
…
bougavillean
kukkia
…
…
on joka puolella ainakin vÀhÀn
đđșđ
Uima-altaalla đđ»♀️ on lĂ€mmitetty
vesi
đŠ
joten uiminen siinÀ on mukavaa
đđ»♀️
đ”đ»
Parque Santiago III
đš
Playa De Las Americas
đŽđ
Hieman ehtii tehdÀ vaikka
….
…
kÀsitöitÀ
đȘĄđ§”
TÀnÀÀn ehdittiin kÀydÀ
myös
Los Cristianoksessa
ja
tÀssÀ taidekaupassa
josta
ei vielÀ lÀhtenyt mukaan mitÀÀn
đ
Maanantai-illan iltakahvit & suklaakakkua
đ
ps. Reissussa ollaan viikko đŽđšđđđ»♀️đȘĄđ§”đ”đ»


























Ei kommentteja:
LÀhetÀ kommentti
Kiva kun löysit tÀnne nukkekoti aiheiseen blogiini ja erityiskiitos kaikille teille jotka ehditte kommentoida, kommentteja on erityisen kiva lukea, kiitos paljon niistÀ :)