Sininen hyvin avautuva työkalupakki
1:12
nukkekotiin đđĄ
Itse mietin ja suunnittelin pakin mitat
ja
osat leikattu pahvista !
Pohjaan liimattu Tacky Glue Quick Dry
liimalla
pÀÀdyt ja sivut.
Sitten taittuvat osat liimattu kangassaranoin
samalla liimalla.
Alin sauma taittuu ulospÀin ja ylempi osa sisÀÀnpÀin.
Saranoina kangasta !
(NÀkyy tÀssÀ kuvassa hyvin.)
Kahvat kiinnitetty pienillÀ nauloilla
ja
naulan reijÀt tehty ohuella pistimellÀ !
Kahvat kiinnitetty E 6000 liimalla
ja
…..
…
liiman kuivuttua naulat
…
…..
lyhennetty voimapihdeillÀ.
TĂ€ssĂ€ nĂ€kyy myös miten kangassaranat on đđ»
TĂ€mĂ€n pakin vĂ€riksi valikoitui sininen đ
johon
vĂ€hĂ€n sekoitin mustaa đ€ vĂ€riĂ€.
Maalausta đš ja pĂ€istĂ€ ohennettu cocktail tikku on
ylÀosassa.
Cocktail tikku mustaksi
ja
tarkasti saranat maalattava
sekÀ
huolehdittava ettĂ€ liikkuvat đ
Kuivumassa !
Sitten seuraavaksi
…..
…
mustasta paksuhkosta rautalangasta
…..
…
taivutettu kantokahva
(joka liikkuu)
Cocktail tikun pÀihin (pakin ulkopuolelle)
musta đ€
rautalankakahva !
Sitten vanhennusta sienen
ja
pronssin vĂ€risen vahan kanssa đ€
đ
Valmis đđ»
Johanvaari sai siis tĂ€mĂ€n uuden työkalupalkin ❣️
TÀÀllÀ ne nukkismiehet ihmettelee
uusia
työvĂ€lineitĂ€ & pakkeja đł
Taidetaan tÀÀllÀ jakaa molemmille uusia työkaluja
(katso edellinen postaus đđ»)
Kumpi sinusta kivempi
työkalupakki ?























Ei kommentteja:
LÀhetÀ kommentti
Kiva kun löysit tÀnne nukkekoti aiheiseen blogiini ja erityiskiitos kaikille teille jotka ehditte kommentoida, kommentteja on erityisen kiva lukea, kiitos paljon niistÀ :)