Lukijat

perjantai 13. lokakuuta 2023

Sininen työkalupakki 💙 ja vĂ€hĂ€n ohjettakin đŸ‘đŸ»

 


Sininen hyvin avautuva työkalupakki 
1:12 
nukkekotiin 💙🏡


Itse mietin ja suunnittelin pakin mitat 
ja 
osat leikattu pahvista !


Pohjaan liimattu Tacky Glue Quick Dry 
liimalla 
pÀÀdyt ja sivut.


Sitten taittuvat osat liimattu kangassaranoin 
samalla liimalla.

Alin sauma taittuu ulospÀin ja ylempi osa sisÀÀnpÀin.


Saranoina kangasta !
(NÀkyy tÀssÀ kuvassa hyvin.)
Kahvat kiinnitetty pienillĂ€ nauloilla 
ja 
naulan reijÀt tehty ohuella pistimellÀ !


Kahvat kiinnitetty E 6000 liimalla 
ja 
…..


liiman kuivuttua naulat


…..

lyhennetty voimapihdeillÀ.

TĂ€ssĂ€ nĂ€kyy myös miten kangassaranat on đŸ‘đŸ»



TĂ€mĂ€n pakin vĂ€riksi valikoitui sininen 💙
johon 
vĂ€hĂ€n sekoitin mustaa đŸ–€ vĂ€riĂ€.


Maalausta 🎹 ja pĂ€istĂ€ ohennettu cocktail tikku on 
ylÀosassa.


Cocktail tikku mustaksi 
ja 
tarkasti saranat maalattava 
sekĂ€ 
huolehdittava ettĂ€ liikkuvat 😉


Kuivumassa !


Sitten seuraavaksi 
…..


mustasta paksuhkosta rautalangasta 
…..


taivutettu kantokahva 
(joka liikkuu)


Cocktail tikun pÀihin (pakin ulkopuolelle)
musta đŸ–€
rautalankakahva !


Sitten vanhennusta sienen 
ja 
pronssin vĂ€risen vahan kanssa đŸ€Ž



💙


Valmis đŸ‘đŸ»


Johanvaari sai siis tĂ€mĂ€n uuden työkalupalkin ❣️


TÀÀllĂ€ ne nukkismiehet ihmettelee 
uusia 
työvĂ€lineitĂ€ & pakkeja 😳


Taidetaan tÀÀllĂ€ jakaa molemmille uusia työkaluja 
(katso edellinen postaus đŸ‘đŸ»)



Kumpi sinusta kivempi 
työkalupakki ?





Ei kommentteja:

LÀhetÀ kommentti

Kiva kun löysit tÀnne nukkekoti aiheiseen blogiini ja erityiskiitos kaikille teille jotka ehditte kommentoida, kommentteja on erityisen kiva lukea, kiitos paljon niistÀ :)