Lukijat

lauantai 15. joulukuuta 2018

Joulukuun 15.päivä, Joylin ja pikkuveli <3

Hei .... ystävät ..... oonko mä avannu oikeen määrän joulukalenterin luukkuja ? 


Yhtään kun en tiedä ..... kun en osaa laskea :(


Mutta isi .....


...... onko tänään SE päivä ? 


No ..... SE päivä kun on MUN vuoro avata junan laatikko ? 


Kyllä on, vastaa George tyttärelleen Joylinille <3
Hyvä ..... no sit mennään isi ...... vaikka sulla on toi pikkuveli mukana ! 


Apua ...... tuolla lootassa on joku puristuksissa !


Tuu isi äkkiä auttamaan, huolehtii Joylin ! 


Odotas kun laitan Oliverin pois käsistäni ja ....


..... nostan sinua Joylin niin .....


...... saadaan yhdessä laatikko auki ja ....


..... nostettua tähän tuolille :)


Siellähän on NALLE, mulle varmaan <3


Hei kattokaa kaikki ..... mä sain uuden NALLEN <3


Ja George ihastelee niin söpöä nallehaalaria <3


Haalari on aivan sopivan kokoinen Oliver-vauvalle <3

Sitten lähdettiin kotiin näyttämään yllätyksiä.....


..... Sarah-äidille <3


Kyllä saitte ihanat nallejutut <3 


Joo, eikö vaa äiti ! 
Haalaria en halunnukkaa mutta tästä pehmonallesta mä tykkään, selittää Joylin.
(Liekö hän saanut puheeseensa vaikutteita Tanhupallolta ;)

3 kommenttia:

  1. Mää en kestä ❤️...niin ihania Lahjoja tuli luukusta 15...Nallukka ja toi nallepuku niin söpöjä molemmat ❤️❤️....voi tuota pikkuista Oliveria 💙...hän on niin ❤️....olipa taas kiva tarina ja kuvat kävin kattelemassa moneen kertaan 👍🏻😊❤️

    VastaaPoista

Kiva kun löysit tänne nukkekoti aiheiseen blogiini ja erityiskiitos kaikille teille jotka ehditte kommentoida, kommentteja on erityisen kiva lukea, kiitos paljon niistä :)