Sininen setti 💙🩵 valmis !
Nyt on kerrossängyn molemmilla pedeillä
päiväpeitto
ja
tyyny
sävysävyyn sängyn kanssa 👏🏻
Tässä aloitus, vennelangat ja kankaalle
piirretty
saman kokoinen ympyrä
kuin
aiemmassakin peitossa ✏️
torstai-iltana 25.6.26
Varsipistoin rengas ja siihen oksia
liukuvärjätyllä
vihreän sävyisellä vennelangalla 💚
Ennen kirjomisen jatkoa
tein
peitolle ja tyynylle
tikatut
taustakankaat ompelukoneella
(vanu ja ohut kangas tilattu kiinni toisiinsa 🤍)
Edellisessä postauksessa lupasin että
teen
kukan kirjomisen ohjeen tänne 🩵
Ensin tuo V-mallinen aloitus :)
Sitten lanka nurjalta oikealle puolelle V-kirjaimen juureen ;)
Neula ja lanka toisen V-kirjaimen ali kuvan mukaan
….
…
ja kiristys !
Toista tämä 4 kertaa :)
Lopuksi lanka V-kirjaimen yläosasta
toiseen kirjaimen alareunaan ;)
Neula ja lanka vastaavasti kuvan mukaisesti 4 kertaa ja
välissä kiristys ;)
Sitten on kukka valmis 💙
Kukkia kolmella eri sävyisellä
sinisellä
🩵💙🩵
vennelangalla ;)
Vaaleammalla ja tummemmalla
liukuvärjätyllä
vihreällä
langalla lehtiä 🍃
Lehdet on tehty kirjomalla
kolme eri pituista laakapistoa
vierekkäin 🍃
Viikonloppu ja aurinkoinen
🌞
sää houkutteli mökille
🏊🏻♀️🌞🔥💦🪵
saunomaan ja uimaan!
Reissulle mukaan tyynykangas,
langat ja neula
🪡
Punaisen sängyn tyyny mallina
ja
samantapaisen halusin tehdä
🪡🩵💙
Iltahämärissä se sitten valmistui
lauantai-iltana
🪡
Kotona 🏡🚗
sitten
….
…
ompelukonehommiin :)
Kolme tyynyn sivua ommeltu koneella,
täytetty pumpulilla
ja
ommeltu käsin 🪡
tyyny kiinni 👏🏻
Päiväpeitto pitkiltä sivuilta
ommeltu
ompelukoneella
ja
…
…
kääntämisen jälkeen ohut rautalanka
peiton reunoihin
jotta
sen
voi taivutella muotoon paremmin
👏🏻
Valmista tuki sunnuntai-iltana :)
Eli to,pe,la ja su niin nämä valmistui 😉
Siinä ne on
❤️💙
Punaisen ja sinisen
kerrossängyn
päiväpeitot ja tyynyt
🩵❤️
Kukahan tänne pujahtaa nukkumaan
😴😴
Ei vielä tiedetä kenen sängyt nämä on
🤭🤔






























Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiva kun löysit tänne nukkekoti aiheiseen blogiini ja erityiskiitos kaikille teille jotka ehditte kommentoida, kommentteja on erityisen kiva lukea, kiitos paljon niistä :)