Lukijat

sunnuntai 28. kesäkuuta 2026

Siniseen kerrossänkyyn päiväpeitto ja tyyny 💙🩵🪡

 




Sininen setti 💙🩵 valmis !


Nyt on kerrossängyn molemmilla pedeillä 
päiväpeitto 
ja 
tyyny
sävysävyyn sängyn kanssa 👏🏻


Tässä aloitus, vennelangat ja kankaalle 
piirretty 
saman kokoinen ympyrä 
kuin 
aiemmassakin peitossa ✏️
torstai-iltana 25.6.26


Varsipistoin rengas ja siihen oksia 
liukuvärjätyllä 
vihreän sävyisellä vennelangalla 💚


Ennen kirjomisen jatkoa 
tein 
peitolle ja tyynylle 
tikatut 
taustakankaat ompelukoneella 
(vanu ja ohut kangas tilattu kiinni toisiinsa 🤍)


Edellisessä postauksessa lupasin että
teen 
kukan kirjomisen ohjeen tänne 🩵
Ensin tuo V-mallinen aloitus :)


Sitten lanka nurjalta oikealle puolelle V-kirjaimen juureen ;)


Neula ja lanka toisen V-kirjaimen ali kuvan mukaan 
….



ja kiristys !


Toista tämä 4 kertaa :)


Lopuksi lanka V-kirjaimen yläosasta 
toiseen kirjaimen alareunaan ;)


Neula ja lanka vastaavasti kuvan mukaisesti 4 kertaa ja 
välissä kiristys ;)


Sitten on kukka valmis 💙


Kukkia kolmella eri sävyisellä 
sinisellä 
🩵💙🩵
vennelangalla ;)


Vaaleammalla ja tummemmalla
liukuvärjätyllä 
vihreällä 
langalla lehtiä 🍃


Lehdet on tehty kirjomalla 
kolme eri pituista laakapistoa 
vierekkäin 🍃


Viikonloppu ja aurinkoinen 
🌞
sää houkutteli mökille 
🏊🏻‍♀️🌞🔥💦🪵
saunomaan ja uimaan!


Reissulle mukaan tyynykangas,
langat ja neula 
🪡


Punaisen sängyn tyyny mallina 
ja 
samantapaisen halusin tehdä 
🪡🩵💙


Iltahämärissä se sitten valmistui 
lauantai-iltana 
🪡


Kotona 🏡🚗
sitten 
….



ompelukonehommiin :)


Kolme tyynyn sivua ommeltu koneella,
täytetty pumpulilla 
ja 
ommeltu käsin 🪡
tyyny kiinni 👏🏻


Päiväpeitto pitkiltä sivuilta 
ommeltu 
ompelukoneella 
ja 


kääntämisen jälkeen ohut rautalanka 
peiton reunoihin 
jotta 
sen 
voi taivutella muotoon paremmin 
👏🏻


Valmista tuki sunnuntai-iltana :) 

Eli to,pe,la ja su niin nämä valmistui 😉


Siinä ne on 
❤️💙


Punaisen ja sinisen 
kerrossängyn 
päiväpeitot ja tyynyt 
🩵❤️


Kukahan tänne pujahtaa nukkumaan
😴😴



Ei vielä tiedetä kenen sängyt nämä on 
🤭🤔











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun löysit tänne nukkekoti aiheiseen blogiini ja erityiskiitos kaikille teille jotka ehditte kommentoida, kommentteja on erityisen kiva lukea, kiitos paljon niistä :)