Lukijat

perjantai 11. lokakuuta 2024

Leikkimökkiin 1:12 đŸ”„ Porinmatti đŸ©·

 


1:12 nukkekodin lasten leikkimökissĂ€ 🏡
nyt 
vaaleanpunainen đŸ©· Porinmatti đŸ”„


JĂ€rkee vai ei ?
LÀmmönlÀhde leikkimökissÀ?
No nukkekotimaailmassa kaikki on mahdollistađŸ‘đŸ»



💗
Onko jo joku laittanut tulet uuniin đŸ”„
ja
kokeillut toimiiko se ?




Tosiaan …. eilen torstaina oli kerhoilta 
ja 
tehtiin Porinmatteja đŸ”„
Kun kerhokassin sisĂ€ltö purettu kotona ja 
tavarat valmiina 
niin 
perjantaiaamuna alotin toisen Porinmatin 
tekemisen 
koska 
Tipsutonttu đŸ§‘đŸ»‍🎄 tuolta Tonttulassa vinkkasi ettĂ€ leikkimökkiin 
tarvitaan 
pinkki Porinmatti đŸ”„


TÀssÀ pahvista runko.
Pohja 3,5cm x 2cm 
ja 
korkeus 6,3cm 


SilmÀmÀÀrÀisesti luukun osat.


Jalat kulmiin taitettu pahvin osista jotka oli 1,2cm x1,2cm
PÀÀlikansi balsasta ja vĂ€hĂ€n isompi kuin 3,5cm x 2cm 
ja 
silmÀmÀÀrÀisesti siihen keittolevy tosi ohuesta vanerista.


Pinkki vĂ€ri sekoitettu nĂ€istĂ€ vĂ€reistĂ€ 
ja 
apuna akryylivÀrin ohenne Medium.


TÀllÀ hopealla jalat & kansi maalattu!


Luukut ja keittolevy toisen vĂ€risellĂ€ hopeamaalilla 
đŸ©¶

Luukun nuppi on pieni helmi!


Odotellaan maalien kuivumista đŸ‘đŸ»


Luukkuun saranat pienistĂ€ hammastikun kĂ€rjen pĂ€tkistĂ€ 😉


Tacky Glue Quick Dry liima koko ajan kÀytösssÀ!


Sitten kuivan sienen ja mustan maalin đŸ–€
avulla nokea.


TĂ€ssĂ€ ensin sovitettu leikkimökkiin 
uutta 
đŸ©· Porinmattia đŸ”„


Onko liikaa nokea ?
🙈


SiitÀ se on!


Mutta kun laitoin eilen tekemĂ€n ja uuden Porinmatin 
vierekkĂ€in 
niin 
huomasin ettÀ pienemmÀssÀ on isompi luukku !!!


Ei muuta kuin printti vaihtoon 
eli 
pÀÀlle liimattu pienempi printti!
Kiitos paljon Sari T ❤️ uunin luukun printeistĂ€❣️


Kaksi Porinmattia 
đŸ’šđŸ©·
Isompi vihreĂ€ Tonttulaan ja pienempi pinkki leikkimökkiin ❣️

ps. Porinmatti oli minun toivoma kerhoaihe 
ja 
nyt niitĂ€ tehty kaksi đŸ’šđŸ©·





Ei kommentteja:

LÀhetÀ kommentti

Kiva kun löysit tÀnne nukkekoti aiheiseen blogiini ja erityiskiitos kaikille teille jotka ehditte kommentoida, kommentteja on erityisen kiva lukea, kiitos paljon niistÀ :)