Täällä on ahkeroitu
ja
pikkuhiljaa valmistunut
uusia
käsitöitä 1:12 nukkekotiin 🏠
Heinäkuun helteillä 🌞 mietin
että
luento kirjaa vai teenkö
kesken jääneen peiton valmiiksi 🤔 ?
Kirja osoittautui ”ei niin mieluisaksi”
(vaikka kirjasarjan 1. kirjasta tykkäsin ❤️)
Joten
jatkoin käsityötä 🧵🪡
Kitti on ostettu Englannista Etsyn
LTW Miniatures
(löytyy myös Instagrammista)
kautta
ja
yhdestä kitistä olen tehnyt
yhden hengen päiväpeittoja ains kaksi !!
Ensin ne keltaiset 💛💛
ja
sitten vaaleanpunaiset 💗💗
ja
viimeisimpänä nämä siniset 💙💙
Haastetta on järjestellä palat
sävyt huomioiden
hyvin !
Ja vielä saada palat pysymään järjestyksessä 👍🏻
Nämä ompelin viuhkamaisesti
että
järjestys säilyy !
Pian palat ommeltu käsin
kiinni
toisiinsa 🪡🧵
Sitten 6-kulmio paperit takaa pois,
sininen kääntöpuolen kangas,
ohut vanu,
ompelukoneella osat yhteen
ja
lopuksi rautalanka
(jotta peittoa voi käännellä eri muotoihin helposti )
sekä viimeisenä käsinommellen
kääntöaukko kiinni 👍🏻
Kisuli
🐈
tämä peitto tulee
siihen siniseen
kerrossänkyyn
….
…
lapsille 💙
Uskon että sinäkin kisuli
pääset
peitolle köllöttelemään
juttelee Lyydia 👵🏻










Ihana peitto !
VastaaPoistaKiitos paljon <3
PoistaTyöläs mutta tuli ihan hyvä :)