Aurinkoisena đ kesĂ€kuun alun pĂ€ivĂ€nĂ€ Impi
puuhastelee
kasvihuoneella đ±đŠđ„đ
đ§
Impin ystÀvÀ Lempi
ihailee
kukka-ampeleita đđŒđ€
ImpillĂ€ đ”đ» on monenlaista puuhaa
….
on
vielÀ siemeniÀ kylvÀmÀttÀ
ja
osa jo taimella đ±
Lempi ihastelee ampelissa
olevaa
……
….
ampelissa mansikkaa đ joka tuottaa jo marjoja đ
YstĂ€vykset ❤️❤️ puuhastelevat
kiireettömÀsti
….
….
nautiskellen mieluisista kesĂ€puuhista ❣️







Ihana kasvihuone ja ihana tunnelma! đ
VastaaPoistaKiitos paljon ja ihanaa kesÀÀ sinulle <3
Poista