Lukijat

keskiviikko 9. joulukuuta 2020

Joulukalenteri 9.päivä (Renny, Hermione ja Violet)


Huomaatteko ..... Lyydia näyttää niin väsyneeltä !


Nyt keskiviikkona hän kuitenkin huolehtii 
että Hermione vie Rennyn avaamaan 8.päivän 
joulukalenterin luukun :)


Silloin Renny ( joka on Hermionen poikaystävä ) 
saa idean ...... samalla voin antaa tytöille lahjat <3 


Lyydialle oli niin tärkeää Renny että juuri sinä
saat tämänpäivän yllätyksen.

Mikähän se ON ?


Kerro jo ! 


Nyt ymmärrän .... naurahtaa Renny ;)


Sain uuden herätyskellon ! 
Lyydia kyllä tietää ..... varmasti kyläkoulun opettaja 
on kertonut Lyydialle että olen myöhästynyt töistä 
useamman kerran kun olin 
koululla avustajana.
(Kiitos RiinaTuulian Miniatyyrit ;)


Violet ja Ani-koira, mistähän he tiesivät tänne tulla 
ihmettelee Hermione ? 


Moikka Renny, mä tulin nyt 
kun pyysit juttelee Violet.


Ai jaahas ..... teillä onkin joku juttu 
Rennyn kanssa ...... Hermione yllättyy 
pikkusiskonsa touhuista !

Ani-koira on huomannut peräkärryn alla 
jotakin paketteja ? 


Renny ..... onko nämä minulle, tokaisee pikku Violet ? 


Ei kaikki ole ! 
Tämä laatikko on isosiskollesi ...


..... mutta tämä kukkapaketti on sinulle Violet ! 


En mä haluu mitään kukkia, höh :(

Rennyä hymyilyttää .... ja hän kehoittaa pikkutyttöä ...


..... kurkistamaan paketin sisälle ! 


Vau ..... ette ikinä arvaa mikä taallä ON !


Katso Ani ..... mä sain keppari-poron !

( Kiitos Lugartpetit <3 )


Ei tarvi murista sille, höpsö koira ;)


Tää on lelu ja niin superhieno <3
Kiitti Renny, huikkaa Violet isosiskonsa poikaystävälle.


Hermione miettii mitä sinisessä paketissa 
mahtaa olla ?


No waude mitkä kengät ! 
Tiesit Renny että tällaisia espadrillotit oon 
haaveillu saavani <3

(Kiitos Minna Rajalin :)


Sopivat ovat ja ihanat :)


Kiitos, RAKAS Renny <3



Ääh ..... taas työ halailette ! 


Lähetään Ani ja mennään kysymään 
voidaanko mennä Katlynin luo ?

Katlynin mummon koirasta sinullekin Ani on seuraa 
ja mä saisin leikkiä keppareilla Katlynin kaa. 

Tule ..... mennään !!













 

4 kommenttia:

  1. Niin kiva tarina kuvineen❤️. Voi Rebekkaa, kun luuli saavansa kukkia ja siellä oliki aivan ihana poro-keppari❤️. Kiitos Liisa ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Porokepparin sai niin kivasti kukkapakettiin .... ja vähän huijattua pikkutyttöä !
      Kiitos Teija <3

      Poista

Kiva kun löysit tänne nukkekoti aiheiseen blogiini ja erityiskiitos kaikille teille jotka ehditte kommentoida, kommentteja on erityisen kiva lukea, kiitos paljon niistä :)