Lukijat

perjantai 2. marraskuuta 2018

Halloweenjuhlat


Kun Pihla saapui kotiin Jyväskylän matkalta ja toi tuliaisena Halloween suklaarasian niin hän sai idean järjestää lokakuun viimeisenä päivänä nuoremmille Halloween juhlat :) 



Kaikkea teemaan liittyvää löytyikin ..... jopa Halloween ilmapalloja ! 


Hei sisko, joko me voidaan syödä noita kepposkarkkeja, kyselee Ville ? 


Ei voida vielä herkutella kun odotetaan vielä ystävää......
Hui ..... mua pelottaa ...... huudahtaa Ville ja pakenee isosiskon taakse eikä uskalla pukea hänelle varattua hattua päähän :( 


Täällä on Katlyn lähdössä Halloween juhliin .......
(Huomaatteko että tytöllä on kengätkin sävysävyyn mekon kanssa !)


Pöö, pelästyittekö ? Karkki vai kepponen ? 
(Kiitos Teijalle ja Seralfiinalle kun lähetitte kivan Halloween naamarin <3)


Näkyykö mun silmät ? Eikö ookkin hieno Halloween-kori ? 
Se on tuliainen Suuresta Snadista <3 


Heissan kaverit ..... joko juhlat voi alkaa ? 



Pelästyitkö Minttu, kun mulla on tää naamari ? 


En pelästyny mutta Ville pelkää ....... ei uskalla tulla Pihlan takaa piilosta pois :( 





Hei Ville ...... se oon vaan mä ..... Katlyn ! 
Tuu kattoo miten hienoja hopeapaperikarkkeja mun korissa on ? 

Näinköhän Ville rohkenee tulla esille ja Halloween herkuttelut voi alkaa !

Tällainen piipahdus Linjakujan arjessa, lokakuun viimeisenä päivänä <3


1 kommentti:

Kiva kun löysit tänne nukkekoti aiheiseen blogiini ja erityiskiitos kaikille teille jotka ehditte kommentoida, kommentteja on erityisen kiva lukea, kiitos paljon niistä :)