Lukijat

keskiviikko 13. tammikuuta 2016

Eskariin lähtö ....! Bunny......mutta kenen ?


Tänään lumisena talviaamuna oli nukkiksessani seuraavanlainen lähtö eskariin ! 

Hei Katlyn, joko olet pukenut ulkovaatteet, kyselee George tyttäreltään :)



Iskä......en oo ! Toinen talvikenkä puuttuu ! 


Pue nyt talvikengät niin ei ulkona palele ! 
Iskä......tiiätkö......Violet saa samanlaiset talvikengät kun mä :) 
Niinkö ? Joo, joo.......etkö usko ? 


Autatko iskä pakkaamaan repun ? 
Puputossut pitää laittaa reppuun ! 


Nyt on tossut repussa, mitä muuta tänne laitetaan ? 


No, iskä ! Tietysti eskarikirja ;) 


Mä otan mun unilelun mukaan, meillä on lelupäivä tänään ! 


Iskä, joko mennään ? 
Kuules......ei voi pakkasella mennä ulos ilman hattua ja lapsia :)


Onko nää jotkut vauvalapaset ? Tämmönen naru !


Mä meen jo......


Odotas nyt, puetaan kunnolla ! 


Ai niin......iskä.....mä tarvin kännykän mukaan ! Miksi ? 
No.....kun haluun ottaa kuvan Violetin pupusta ! 
Saanko sun iPhonen lainaksi .......joohan.....iskä ??


Mutta miksi pupusta pitää ottaa kuva ? 


George hakee oman kännykän ja......


......aikoo selittää tytölle miten valokuva otetaan ;) 
Iskä.......älä laita siihen kännykkään mitään suojakoodia ! Että mä saan sen auki ! 


Ei ole suojakoodia.......Georgea tytön ohjeet hymyilyttää :) 
Iskä.....mä osaan ottaa valokuvia.....painetaan vaan sitä......


.......kameran kuvaa ! Ja sitten napataan valokuva......mä osaan, iskä !!


Selvä juttu, kännykkä on nyt repussa ja sitten mennään ;)



Eskaripäivä sujui hyvin :) 
Katlyn on aivan innoissaan uudesta eskarikaverista ! 

Kun Katlyn tuli kotiin niin vielä osa ulkovaatteita oli päällä mutta tytöllä oli kiire siskon luo !


Joylin......katso.....näytän sulle ihanan pupun :) 


Joo....näytä ! 


Tässä on eskariystäväni lempilelu, sen nimi on Bunny ;) 


Eikö ole i h a n a  ? 


Muistatko .......minulla on eskarissa uusi kaveri, Violet <3 
Toivon että Violet pääsisi joskus meille mun kaa leikkimään ;) 


Ai......säkin tykkäät <3 
Kiva.....oot ihana sisko <3


Kuule....kuvan otti kyllä eskariope, kun mä en osannutkaan :( 
Mutta en kerro isille ellei isi kysy !



Tällaista tänään Linjakujalla ;)

5 kommenttia:

  1. Olipa hauska tarina ja kuvat ����.....vauvalapaset hih �� ja ihana bunny....kyllä minäki oisin ottanu kuvan ❤️

    VastaaPoista
  2. Ihanan pirtsakka hyväntuulinen Kathlyn ja pikkusisar Joylin, tosi iloinen ilme <3 Voi kuinka suloisia vaatteita jälleen :) Tosi kiva postaus!
    Sari K.

    VastaaPoista
  3. Ompa kiva kun eskarissa olo on noin kivaa ja tytöt on niin söpösiä eikä isässäkään ole vikaa leppoisa Kiitoss tarinasta

    VastaaPoista
  4. Sydämeni menetin noille! <3 :D Ihana tarina ja nuo kuvat, kyllä keksit mainioita juttuja!

    VastaaPoista
  5. Kiitos kaikille <3
    Mukava kun tykkäätte ;)

    VastaaPoista

Kiva kun löysit tänne nukkekoti aiheiseen blogiini ja erityiskiitos kaikille teille jotka ehditte kommentoida, kommentteja on erityisen kiva lukea, kiitos paljon niistä :)