Lukijat

maanantai 16. maaliskuuta 2015

Ulkoilua..... mukana koirat ja vauvat

 
Aurinkoinen kevätsää houkutteli nukkisväkeä ulkoilemaan :)




Katlyn, onnistuisiko sinun pitää molempia koiria yhtaikaa kun minä käyn katsomassa vauvoja ?


       Fizz on niin ihanan kiltti että kyllä  mä varmaan osaan taluttaa molempia ;)


   Annan sinulle myös mäyräkoiran talutushihnan ;) 
   Näistä koirista on tullut ihan bestiksiä niin uskallan jättää ne molemmat sinulle!


           Kyllä mä pärjään !!


                              Nukkuukohan kaksoset ?
                             

                 Kyllä vauvat nukkuu <3


               Niin suloinen vauva !
  


                    Pikkuisten nenänpäät vähän näkyy .......


                                              Kaksoset  ;)


      Luna, tiiätkö.........Fizz on mun kaveri <3


          Fizz kuuntelee aina kun mä juttelen sille ;)


      Mun vuoro on nyt käydä katsomassa vauvoja.........


    Veikka nukkuu, täältä kiven päältä yletän kattomaan !!


      Siskokin nukkuu , voi kun aurinko paistaa ja lämmittää ;)


                                  <3


                                <3

              Vauvat on niin pieniä ja ne nukkuu tosi paljon ! 





        Koirat, tytöt ja vauvat nauttivat ulkoilusta niin ihanan aurinkoisena kevätpäivänä :)

10 kommenttia:

  1. Voi miten ihania hetkiä ❤️ niin ihanasti aurinko paistaa ja vaavit nukkuvat. Noi pipot vaaveilla...aivan ihanat ❤️

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon Teija <3
    Ulkona vauvat nukkuu hyvin ja vain nenänpäät, pipot ja tutit näkyy ;)

    VastaaPoista
  3. Kiitos Hilkka :)
    Pitkästä aikaa ulkokuvia !

    VastaaPoista
  4. Mie en kestä, nämä on liian ihania <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Raija.......kiitos niiin ihanista kommenteista :)
      (Tulee hyvä mieli kun tykkäätte katsella mun kuvia !)

      Poista
  5. I like your dogs so much. And the prams are so pretty :-)

    VastaaPoista
  6. Lovely babies and very pretty little girl!! Hugs from LugArt petit

    VastaaPoista

Kiva kun löysit tänne nukkekoti aiheiseen blogiini ja erityiskiitos kaikille teille jotka ehditte kommentoida, kommentteja on erityisen kiva lukea, kiitos paljon niistä :)