Lukijat

lauantai 7. heinäkuuta 2018

Katlyn tulee kotiin <3


Blogini lukijat varmaan muistavat ja tietävät että nukkekotini pikkutyttö Katlyn on ollut koko alkuvuoden ystävänsä Seralfiinan luona Oulussa ! Kiitos Teija että tyttö sai viettää monta yötä ystävänsä luona <3 



Hohoi ...... onko kukaan kotona ? 


Mulla on hirveesti tavaraa niin joku vois tulla auttamaan, huhuilee Katlyn ;) 


Hei Joylin-sisko <3


Tuu ... mennään äkkiä kattomaan mun uutta juttua ........ hihkuu Joylin ;) 
Mikähän se on, miettii Katlyn ? 


Katso sisko, miten hieno nukkekoti ! 


Waude ...... tiiätkö ...... Seralfiinalla oli tämä sama mutta osina ! 
Tiiän ...... tiiän kun Lyydia lähetti sen sille ja mulle tää ehdittiin jo kasata <3


Me on Mintun kanssa yhdessä leikitty sillä jo monta, monta kertaa :)


Moi, mä oon Minttu <3 
Mä tulin Lyydiamummon mukana tänne Linjakujalle Lahden Markkinoilta ! 


Kiva juttu, mukava saada uusia kavereita ! Mä oon Joylinin isosisko ja yökylässä monta, monta yötä ;) 


Nyt voidaankin leikkiä kolmisin iloitsevat tytöt yhdessä !!!!!
Katsokaa mä toin teille tuliaisia ...... hirveen hyviä tikkareita <3
Kiitos Teija <3


Lyydia ihmettelee myös tätä tavaroiden määrää ..... miten se tyttö on selvinnyt niiden kanssa ? 
Ei voi ymmärtää...... 


Katsohan Lyydia tätä ystäväsi Birgitin kasvattamaa köynösruusua, juttelee Johan-vaari.


Kyllä se on upea, huudahtaa Lyydia <3
Voi kun saisin sen kukkimaan kauan aikaa yhtä kauniisti :) 
Kiitos Teija <3


Mun pitää käydä nyt katsomassa mihin jätin kaikki vaatteet ..... selittää tomera Katlyn siskolleen ;)


Minttu jää ihmettelemään näitä herkkuja <3
Katlyn on säästänyt Pääsiäisenä saadut virpomispalkat ;) 
Kiitos Teija taitavan Jatan herkuista <3


Voi ei ......mihinhän mä nää nyt vien ? 


Pontus-koirakin ihmettelee tätä keittiön lattialle tupsahtanutta tavaramäärää ? !  


Tällainen postaus tytön kotiinpaluusta <3 

2 kommenttia:

  1. Ihanaa, kun Katlynin on turvallisesti päässyt kotiin...niin...tavaroita oli kyllä paljon, mutta hyvin on kaikki säilynyt ehjänä 😊❤️....kiva postaus kuvineen ❤️❤️

    VastaaPoista

Kiva kun löysit tänne nukkekoti aiheiseen blogiini ja erityiskiitos kaikille teille jotka ehditte kommentoida, kommentteja on erityisen kiva lukea, kiitos paljon niistä :)